kissie klättrar

Förlåt att jag inte bloggat på länge (kissie bloggar) :(( jag var på en super resa runt i landet som jag bor i (mamma vill inte att jag ska säga att jag bor i finland) och jag har lekt mycket med mina kompisar!!! hoppas ni ennu vill läsa min mode blogg om kissie och hennes mode :)
som ni ser på bilden ovan bär kissie en klättra träd-outfit :) det är en kroppsnära halare som ska se ut som en lågärmad klänning (väldigt kort). hennes skor är rutiga
oj vad jag skrev myket idag :O hejdå

Kommentarer
Postat av: Alice

Eh okeeej waf du e ju retard om du vet vad det betyder hur gammal e du

2011-07-25 @ 12:11:38
Postat av: ...?

Men vafaan?:D

2011-08-30 @ 14:05:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0